Previous Page  17 / 40 Next Page
Information
Show Menu
Previous Page 17 / 40 Next Page
Page Background

900 mm prześwit maksymalna rozpiętość

wyjmowana belka wsporcza

100 mm prześwit

minimalna rozpiętość

dowolna długość

Przekrój ze sworzniem i zamknięciem/elementami do podnoszenia (skala 1:2)

Typowe wykonanie

Rozmiary

Cały wymiar ramy = prześwit + 120

mm, np. 550 mm prześwit = 670 mm

cały wymiar ramy.

Po warunkiem prawidłowego

wypełnienia/montażu.

Ciężar

Klapa serii 7500 waży z betonowym

wypełnieniem około 155 kg/m2.

Patrz instrukcja montażu na stronie 28.

twarda okładzina podłogowa

kotwa mocująca Anclip:

alternatywne pozycje

profil uszczelniający górną krawędź

stalowa płyta dna

sworzeń łączeniowy z gniazdem

wewn. 6-kątnym

cały wymiar ramy

sworzeń zamykający

używany do klap

bez uszczelnienia

podwójne uszczelnienia

okucie z

nierdzewnej stali

4 mm nominalny

prześwit przelotowy

szerokość ramy: 56 mm

zalecany wręg montażowy na kotwę = 175 mm

zalecany wręg: 85 mm

głębokość ramy: 75 mm

Twarde okładziny

podłogowe

Pokrywy włazów Samochody osobowe i

lekkie dostawcze

Aluminiowe pokrywy włazów

Klapy podłogowe, z możliwością jeżdżenia samochodami osobowymi i lekkimi dostawczymi

Seria 7500

www.ffsystems.pl

Tel: 48/366 42 25

16

V1/08.11.

Typowe okładziny podłogowe

płytki ceramiczne, marmur, płyty z lastrica, beton, żywica syntetyczna,

drewno i wszystkie twarde okładziny.

Obciążalność

Nacisk na koła do 3 ton przez gumowe opony pneumatyczne

(samochody osobowe i lekkie dostawcze).

Opcje

Każda klapa jest dostępna z widocznymi aluminiowymi lub mosiężnymi

profilami łączeniowymi i odpowiednimi przyrządami do podnoszenia lub

odpornymi na uderzenia profilami łączeniowymi z PCW Colouredge z aluminiowymi

przyrządami do podnoszenia (patrz strona internetowa). Podwójne uszczelnienie.