Przekrój z wyjmowaną belką sporczą i dźwigarami poprzecznymi (skala 1:5)
długość wg potrzeb
900 mm maksymalna rozpiętość
wyjmowana belka wsporcza
wyjmowany
dźwigar
poprzeczny
w razie potrzeby
powtórzyć
dźwigar wsporczy w razie potrzeby
Rozmiary
Z uwagi na możliwą kompleksową
konstrukcję wieloczęściowych klap
zalecamy kontakt z naszym działem
technicznym. Znajdziemy najlepsze
i najtańsze rozwiązanie dla Państwa
instalacji.
Ciężar
Klapa serii 7500 waży z betonowym
wypełnieniem około 155 kg/m2.
Patrz instrukcja montażu na stronie 28.
Typowe wykonanie
aluminiowa blacha łączeniowa
wyjmowany
dźwigar poprzeczny
listwa dystansowa
na szczelinę klapy
stalowa belka wsporcza
wyjmowany
dźwigar poprzeczny
przekrój BB
przy wyjmowanym
dźwigarze poprzecznym
przy łączeniu klapy
87 x 30 x 6 mm
aluminiowy profil
szerokość wręgu uchwytu na belkę wsporczą: 250 mm
zależności od rozpiętości
p ę
uchwyt na belkę wsporczą w betonie
przekrój AA
szerokość
zmienia się w zależności od rozpiętości
płyta na zaprawie w
celu uzyskania
dokładniejszej płaszczyzny
stalowa skrzynia
110 mm
zmienia się w zależności od rozpiętości
85 mm
uchwyt na belkę wsporczą w betonie
przekrój AA
Twarde okładziny
podłogowe
Wieloczęściowe klapy Samochody osobowe i
lekkie dostawcze
Wieloczęściowa klapa z aluminium
Klapy podłogowe, z możliwością jeżdżenia samochodami osobowymi i lekkimi dostawczymi
Seria 7500
www.ffsystems.plTel: 48/366 42 25
17
V1/08.11.
Typowe okładziny podłogowe
płytki ceramiczne, marmur, płyty z lastrica, beton, żywica syntetyczna,
drewno i wszystkie twarde okładziny.
Obciążalność
Nacisk na koła do 3 ton przez gumowe opony pneumatyczne (samochody
osobowe i lekkie dostawcze).
Opcje
Każda klapa jest dostępna z widocznymi aluminiowymi lub mosiężnymi
profilami łączeniowymi i odpowiednimi przyrządami do podnoszenia lub
odpornymi na uderzenia profilami łączeniowymi z PCW Colouredge z
aluminiowymi przyrządami do podnoszenia. Podwójne uszczelnienie.